Doręczanie decyzji podatkowych na 2024 rok przez pracowników urzędu

Dodano: 30 stycznia 2024

Doręczanie decyzji podatkowych na 2024 rok przez pracowników urzędu

Biuro Podatków i Opłat Urzędu Gminy Włoszakowice informuje, że od 1 lutego br. (czwartek), rozpocznie się doręczanie mieszkańcom Bukówca Górnego i Włoszakowic decyzji podatkowych dot. podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.

Nakazy będą roznoszone przez pracowników urzędu, legitymujących się stosownym upoważnieniem,  od 1 do 18 lutego 2024 roku. Po tym terminie decyzje, które nie zostaną doręczone adresatom, zostaną przesłane pocztą.

Osoby, które odbierać będą nakazy, proszone są jedynie o składanie podpisów na potwierdzeniu odbioru. Urzędnicy nie będą pobierać żadnych opłat.

Pierwszą ratę podatku, zgodnie z przepisami ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, należy uiścić do 15 marca 2024 r.

Zachęcamy do dokonywania płatności online za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta – eBOI. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej: https://wloszakowice.eboi.pl

Marzena Zając - Kierownik Biura Podatków i Opłat